Waar doen ze het van? Kasboek delen? Of hypotheek verhaal delen? Er zijn geen nieuwe deelnemers meer. Mee doen? mail dan naar zuinigeman@gmail.com of neem contact op.

17 februari 2017

Mobiele telefoon abonnementen

Mobiele telefoon abonnementen

Wij hebben allebei een telefoon abonnement. Geen telefoon met lening. De telefoons twee Iphone 5S hebben wij allebei zelf gekocht.

Zuinigeman heeft een Sim Only 2 jaar HI abonnement van 2000 MB en 200 minuten aangezien wij alles in 1 pakket hebben van KPN krijg ik via KPN compleet alles dubbel dus heb ik 4000 MB daarna 64 kpbs en 400 minuten.  En krijg ik 5 euro korting extra. En betaal ik 19,27 euro. Mijn 2 jaar zit er al lang op en ik kan overstappen wanneer ik wil.

Zuinigeman 2 heeft een Sim Only abonnement bij Robin Mobile. Voor 39,95 per maand heeft hij onbeperkt internet via 4G, onbeperkt bellen en onbeperkt sms'en. Vriend gebruikt veel data voor Google Maps bij navigeren, muziek luisteren en belt ook veel. Deze abonnement is per maand opzegbaar of hij kan het abonnement naar beneden schroeven. Zo heb je ook abonnementen van 29,95, 19,95 en zelfs 14,95 onbeperkt 64kbps internet, bellen en sms'en in de EU.

Verder mag hij sinds deze maand ook onbeperkt internetten, bellen en sms'en in het buitenland (EU). En Robin Mobile maakt ook gebruik van het KPN netwerk. Zuinigeman 2 is zeer tevreden bij deze provider en raad het iedereen aan.

Per 1 juli 2017 worden telefoon abonnementen goedkoper en worden roaming kosten afgeschaft in de EU, vanaf 1 juli ga ik kijken naar een nieuw Sim Only abonnement.

Ook loopt mijn alles in 1 abonnement in september af bij KPN (tv, bellen en internet) als ik die opzeg krijg ook geen korting meer op mijn mobiel abonnement die ik nu heb.

Kosten per maand:
KPN 4000MB en 200 minuten  19,27
Robin mobile alles onbeperkt    39,95
Bij elkaar zijn wij 59,22 euro kwijt per maand aan mobiele kosten.

Per maand krijg ik 6 euro telefoon/printvergoeding van mijn werkgever.

Zijn jullie meer of minder euro's kwijt per maand aan mobiele kosten?
  1. Nauwelijks kosten. Ik doe alles via WiFi en koop misschien een tientje beltegoed per kwartaal. Nadeel is dat ik zonder WiFi dus niet veel aan Mn smartphone heb, maar dat is een bewuste keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk eens bij T-mobile Samen.
    Ben plm. €8 per persoon per maand kwijt. Heb je er ook nog internet bij.
    En ondertussen spaar je ook nog voor korting óf voor een kado

    BeantwoordenVerwijderen

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Begin met typen en toets enter om te gaan zoeken