Waar doen ze het van? Kasboek delen? Of hypotheek verhaal delen? Er zijn geen nieuwe deelnemers meer. Mee doen? mail dan naar zuinigeman@gmail.com of neem contact op.

31 mei 2017

Hogere snelheid en tariefdaling Sim Only abonnement

Hogere snelheid en tariefdaling Sim Only abonnement

In mei ben ik overgestapt van KPN mobiel naar Robin Mobile (maakt gebruik van KPN netwerk).  Ik kreeg een e-mail met daarin: Per 1 juni passen we je huidige product Robin Junior aan. We gaan namelijk je datasnelheid verdubbelen!

Vanaf 1 juni wordt je datasnelheid automatisch aangepast naar maximaal 2,0 Mbps i.p.v. 1,0 Mbps. Dit geldt voor mijn Sim Only abonnement.

Vriendlief heeft namelijk ook een Sim Only van Robin Mobile en kreeg namelijk ook een mail.

Per 1 juni passen we je huidige product Robin Super Snel 4G aan. We verlagen namelijk drastisch de prijs van je abonnement! Vanaf 1 juni betaal je géén € 39,95 maar € 34,95 per maand! Je hoeft hier verder niets voor aan te passen op je mobiele telefoon of tablet, want de wijziging op 1 juni zal automatisch door ons worden gedaan.

Ik krijg dubbele datasnelheid en vriendlief betaald 5,00 euro per maand minder. Dat is toch weer mooi mee genomen. Meestal krijg je e-mails van bedrijven met tarief-verhogingen i.p.v. tariefdalingen. Op jaar basis toch weer een besparing van 60 euro.
  1. KPN heeft de internetbundels verdubbeld dus ik vermoed dat dit hun enige optie was om niet een maand later hun volledige klandizie kwijt te raken. KPN biedt nu onbeperkt bellen/smsen en 10Gb internetbundel met een stuk sneller 4G internet dan je vriendin nu heeft voor 31 euro per maand. Dan zit je aan een abonnement vast natuurlijk maar ik kan me voorstellen dat veel mensen dat het verschil wel waard vinden, vooral als je die 10Gb niet haalt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Excuus, er staat vriendlief, niet vriendinlief in je tekst zie ik nu. Te snel gelezen :-)

      Verwijderen

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Begin met typen en toets enter om te gaan zoeken