Waar doen ze het van? Kasboek delen? Of hypotheek verhaal delen? Er zijn geen nieuwe deelnemers meer. Mee doen? mail dan naar zuinigeman@gmail.com of neem contact op.

19 augustus 2017

Zuinigeman nu ook op social media

Zuinigeman nu ook op social media

Sinds een aantal dagen maak ik ook gebruik van social media. Ik heb er niet zo heel veel meer mee. Vandaar dat alle artikelen automatisch van Zuinigeman.nl geplaatst worden op Facebook en Twitter.

Rechts onder op mijn blog heb ik twee logo's gezet met de linkjes naar Facebook en Twitter.

Zuinigeman maakt gebruik van het platform blogger.com en dat is gratis. Maar ik probeer steeds nieuwe dingen ontdekken voor blogger.com, ik probeer er zoveel mogelijk uit te halen.

Mocht iemand willen weten hoe je blogger blog automatisch artikelen plaats naar Facebook en Twitter laat het maar weten als genoeg interesse is dan ga ik dit stap voor stap uitleggen.

Door social media hoop ik toch een klein beetje dat er (nieuwe en) meer bezoekers op mijn blog komen. Hebben jullie nog tips voor Zuinigeman? En tips om meer bezoekers te krijgen?

Een reactie posten

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Begin met typen en toets enter om te gaan zoeken